Recenze (229)
Ďábelský Santa (2005)
Ideální štědrovečerní rodinná komedie. Hodný strýček Santa hromadně zabíjí všechny v okolí, rozdává dárky v podobě bomb a vazí se na saních vezené zabijáckým sobem... Co chtít víc...
I Love You Phillip Morris (2009)
...docela dost teplej film. Jima zrovna dvakrát nemusím, a ani po tomto filmu se to nezměnilo(zase strašně přehrává). Všechno ale zachraňuje E.McGregor. Celkově je to docela vtipná tragikomedie.
Účastníci zájezdu (2006)
Pohodová česká komedie s našimi předními herci. Není to žádný zázrak, ale člověk se u toho dobře baví. Vtipné dialogy a kvalitní děj.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
K těmto filmům nemám vztah, strašně mě nudí. Ztěží jsem se dokázal dokoukat do konce.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Trochu jsem se toho bál... ale nebyl důvod. Simpsonovi neztratila nic ze svého vtipu. Jedna hláška lepší než druhá. Zajímavej děj, nebezpeční zloduši, nejlepčí americkej prezident všech dob, spidervepř...co víc si přát??
Nico - víc než zákon (1988)
Je třeba zabít Segala...!!! Film, padajcí do kotegorie ,,C". Něco tak nudného jsem dlouho neviděl.
Těžko ho zabít (1990)
Segalovky ve mě nikdy nebudily důvěru. Segal je prkenej herec a děj mu zrovna nepomáhá. Parodie na akční filmy.
Ti druzí (2001)
Jeden z nejlepších hororů co jsem viděl. Je to taková One women show... Kromě N.Kidman není další kvalitní herec.
Wall Street (1987)
Prachy vládnou. O tom po zhlédnutí filmu není pochyb. Parádní Douglas a Sheen, kterého jsem si ve vážné roli ani nedokázal představit.
Tropická bouře (2008)
Šílená a šíleně zábavná komedie. Po úvodní naprosto geniální půl hodince následuje drobná stagnace, ale konec je opět famózní. A rappující Tom Cruise je třešnička na dortu.