Poslední recenze (10)
Enderova hra (2013)
Hmm, já jsem teda taky četl všechny knížky série - a hlavně díky tomu dávám filmu alespoň 2 hvězdičky. Kdybych totiž předlohu nečetl, tak mi film nedává vůbec smysl...tvůrci se do filmu snažili nacpat vše z knížky, a díky tomu vznikla slátanina, která nejde vůbec do hloubky a divák tak nemá šanci pochopit co se vlastně děje a hlavně PROČ některé věci ve filmu jsou. Pro mě propadák roku :(
Mládeži nepřístupno (2013)
Díky nízkému hodnocení jsem si to skoro nepustil, ale nakonec jsem dal na vlastní úsudek a udělal jsem dobře! Film, který nemá děj a v podstatě ani smysl. Pro fanoušky Lonely Island, Collegehumor a podobných magořin to ale bude naprostá bomba a já se smál od začátku do konce. Tohle je prostě magořina, která nechytne každého, ale dejte tomu šanci - třeba to je zrovna Váš styl ;)
Resident Evil: Odveta (2012)
Expendables 2 mají 88 %. To, že nový Resident nebude dávat smysl, scénář bude na nic, děj bude o ničem...to jsme přece všichni dopředu věděli. Řekl bych, že stejně jako u Expendables na to člověk musel jít s tím, že se podívá na Millu, zombíky a hlavně non-stop akci. Nechápu zdejší hodnocení :) Efekty skvělé, Milla pořád sexy, pár dobrých nápadů se našlo...já se prostě bavil skvěle a proto 5*