Recenze (179)
Iron Sky (2012)
Konečně něco, co tak nesmrdí Amerikou.....:)
Andromeda (2000) (seriál)
Herkules ve vesmíru...co dál dodat :D
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Velmi příjemný seriál, který pobaví :) Pouze na konci jsem koukal s otevřenou hubou nad vyřešení vztahu mezi T'Pol a trochu přitroublým Tripem (že by byl na tripu?), která nemá překonání......tak dlouho jsem se nezasmál ..... XD
Kronika (2012)
Co to sakra mělo být? Nevím zda se jednalo o "Kde superman začíná, tam Jedi končí XD". Pro mě to bylo utrpení sledovat... + stálé odkazování na psychologii člověka...no co to sakra bylo?
Ranař (2011)
Bohužel mně to přišlo moc vážné na komedii :D
Transformers (2007)
V dětství jsem měl raději animovaný seriál na RTL...:)
Suzumija Haruhi no šóšicu (2010)
Krásná atmosféra, kterou se dá kochat celé 2,5 hodiny celého filmu. Celkový dojem filmu je "pětidvězdičkový" až do doby, než vyzní smysl filmu. :) Bohužel :D
X-Men: První třída (2011)
Netušil jsem, že mutace se projevují jenom u modelů a modelek.... :D Proč tam není třeba zarostlý a ztučnělý chlapík se super schopnostmi? XD
Zkrocená hora (2005)
Podle mě průměrný lovestory bez ohledu na pohlaví. Nejvíce mě na tomto filmu zaujalo obrovské množství ovcí, které jak jsem nakonec zjistil, bylo počítačovou technologií dodělané....:D
Ocelová pěst (2011)
Panebože...Netransformerující se robot ve styly alá Rocky...:D Příběh žádný, herci špatní a bez špetky citu...Měl jsem hroznou chuť si vyškrábat oči...:D (a to ne kvůli hezky vyrenderovaným robotům). Zlatý Robot Jox :)