Recenze (105)
Alenka v říši divů (2010)
Ocekaval jsem vetsi bombu od Tima Burtona.Vubec sem necitil tu atmosferu z jeho predeslych filmu a mnohem lepsich filmu.Vim ze tohle je pohadka ale Mrtva nevesta byla taky a atmosfera byla lepsi nez tenhle snimek.Masky se mi moc libili na druhou stranu,a taky sem cekal ze postava Johnyho Deppa bude mit vetsi charizma.
Prokletý ostrov (2010)
SKvela hra s mysli.Divak nevi cemu ma verit.Tak tohle se Scorsesemu zase povedlo.Libila se mi kamera ktera dodavala filmu komiksovy nahled.Dicaprio je skvely.Aplaus ve stoje.
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Docela povedeny snimek,ale aby to prekrocilo hranici 3 hvezd tak na to tenhle film nema.Libila se mi kamera,ktera zachytila krasu prirody a i charakter postav,ale na tom ma velky podil autor teto knihy,bohuzel knihu sem necetl ale vsazim ze bude lepsi jak uz to tak byva.Posledni poznamka,kterou chci zminit je ze Nicholas Cage mi na roli italskeho muzikanta moc nesedi.
Svítání (2009)
Jestli hledate film u ktereho se budete desit od zacatku do konce tak tohle je pro vas spravna volba.Docela aji dobre propracovane,ale vzdy neco SPECIAL chybelo,teda aspon me.A nakonec sem nevedel co vycist ze zaveru filmu.Ale 4 hvezdy si to zaslouzi.
Faunův labyrint (2006)
FANTASTICKE!!!Ja si myslim ze Del Toro je vyjimecny reziser a jeho filmy take,je pravdou ze nekdy se mu to nepovede ale tady u tohoto filmu se ukazal...Faunuv labyrinth je pro me jeden z pokladu filmove kinematografie.
Probuzení (2007)
COoooool..tak tohle je fakt bomba.Tolik necekanych zvratu jsem naposled zazil pri Skryte identite od Scorseseho.Dobra prace mr. Joby Harolde.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Od zacatku do konce tezka nuda.A kdyz nejeka ta akce prijde tak je slaba....
Michael Jackson's This Is It (2009)
Jacksona mam hodne rad a moh bych o nem napsat jen to nejlepsi.Vsak myslim ze TheMaker to vystihl nejpresneji.Pro me jako velkeho fandu jeho hudby i jeho ducha je vzdy velmi tezke dat hodnoceni mene nez 5hvezd,ale u tohoto dokumentu sem si pral smutny The end,ale bohuzel nebyl.I tak davam vysoke hodnoceni.R.I.P.MJ ,forever in my heart...............
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Western,ktery nema konkurenci,teda co jsem zatim videl.Z trilogie ten nejlepsi dil.Dlouho budu mit z tohoto filmu uzasny zazitek,jako mam vzdy ze spoluprace Sergia Leoneho a Ennia Morriconneho.Perfecto Raggazzos.
Nahý (2000)
Nesmysl s par zabavnymi momenty.