Recenze (798)
Dočasný domov (2013)
Za příběh Niny a žraloka se mi chce dát až 5* !!!
Bláznivá dovolená (2015)
Tento humor prostě není nic pro mě.. I když jsem odpůrce plastů a igelitů, tak závěrečná scéne s pytlíkem pobavila a scéna na raftu u té jsem se upřímně zasmála. Jinak vše ostatní ostřesné! Hlavně pivní běh!!
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Zase Statham neukázal zadek :o(
Chlapec a svět (2013)
Překrásná animace, kdy nejen očko plesalo. Ale jen ze začátku. Pak mi začalo být ouvej, asi jako samu autorovi, který se snažil poukázat na společnost, konzumní život, masovou výrobu, zemědělství atd. aneb jak obrazem poukázat na něco, co není normální, ale za normální to považujeme. Kdyby to bylo ještě o žďibínek kratší, bylo to dokonalé.
Rudá volavka (2018)
Mám nějaký problém s Jennifer.. Nevím proč, ale přijde mi, že ve všech rolích je stejná a tak trochu namyšlená.. Jinak bych tomu filmu možná věřila i více a více by mě bavil. Líbilo se mi, že člověk celou dobu nevěděl, na kterou stranu tedy opravdu hraje :o) A i přes dlouhou stopáž, se člověk prakticky nenudil. Možná by druhá projekce pomohla pro lepší dojem, ale nějak nemám potřebu to znovu vidět.
Hrdinové ohně (2017)
Jestli jste tak natvrdlí jako já a o filmu nic nevíte, tak komentář pro Vás může obsahovat SPOILERY!! Pro mě asi jeden z nejlépe natočených filmů podle skutečných událostí. Ano, je tedy pravda, že pro hasiče mám slabost, protože jsou to pro mě hrdinové a zaslouží si respekt a věřím, že nejsem jediná, kdo sdílí můj názor. Na kvalitě mi i přispívá fakt, že jsem vůbec netušila, co mě čeká. I když mohla jsem si domyslet, jak to celé dopadne. Proč by jinak byl film natočený, že? Aby ukázali, jak jsou v Americe prostě skvělí hasiči? Ale kousek mě stále doufal v happy end, který se bohužel nedostavil. Proto mě možná ten závěr, tak uzemnil. Film jsem si už pustila po druhé! Josh Brolin pro mě nikdy nebyl nějak oblíbený herec, ale pomalu začíná a tohle rolí stoupl o hodně! Teller mě zatím neohromil, ale tady mi nevadil. Příběh klasický, ze života.. jak chtějí pánové dosáhnout svého a hlavně bojovat a zachraňovat!! A závěr prostě top, smutný top :o( Nevím jak působí na ostatní, ale pro mě nic přehnaného, žádná citová vydíračka a závěrečné titulky krásné! A docela mě zarazilo, jak se povedlo vybrat herce, kteří byli svým představitelům tak podobní. Pro mě rozhodně film, který se řadí mezi oblíbené!
Rampage Ničitelé (2018)
Film o obřích zmutovaných zvířatech v čele se Skálou. Opravdu od toho někdo čekal sofistikovanou zábavu? Já jsem čekala, že to bude mít primitivní humor se záběry na velká ramena Johnsona a ničení ve velkém. A co jsem dostala? Primitivní humor se záběry na velká ramena Johnsona a ničení ve velkém :D Kdyby vynechali ten „opičí“ humor, tak je to příjemná oddechovka a odpustila bych i tu nelogiku, že vlk a krokodýl (či aligátor) se změnili do abnormálních velikostí s ostny a jinými vymoženostmi, ale gorila byla maličká a normální.. Ale každopádně u podobných filmů se nevyplácí přemýšlet, takže to nedělám (tedy skoro nikdy) a proto jsem se dobře bavila :o) Zkuste to někdy po mém :o)
Studený jak kámen (1991)
Poctivá akční devadesátka. Brian Bosworth se mohl klidně stát dalším akčním hrdinou, kterého bych měla ráda. Takový mix Slye a Arnolda, ale s usměvem Swayzeho :o) Spolu s Henriksenem udělali zábavný snímek a mě mrzí , že jsem viděla až teď. Díky Kajdo za tip ;o)
Selfie from Hell (2015)
Za každý Duckface na fotkách si člověk zaslouží jít do pekla!! :D
Hausu (1977)
Další z řady haluz filmů,.. Pokud máte rádi absurditu, tak Hausu je film pro Vás a budete se smát jako já.. Fandila jsem Kung Fu dívce a pokud bych doma měla klavír jako tetička, tak by mi přestalo být líto, že jsem se nikdy nenaučila hrát :o)