Recenze (357)
Italské prázdniny (2003)
Líbilo se mi závěrečné vystoupení Lizzie. Jinak je to film se slabým dějem, v podstatě hloupoučký až to bolí, ale kvůli Hilary se na to koukat dalo. :-)
Hostel (2005)
Takový hnus jsem už dlouho neviděla. Nechutné.
Lovci dinosaurů (2005)
Přesto, že se většině podle komentářů tenhle film nelíbil, tak mně jo. :-) A opět, změna v minulosti, jiná budoucnost. Zajímavý snímek. A také mám ráda Edwarda Burnse. :-)
Miluji tě k sežrání (2001)
Fuj! V kině jsem byla tenkrát já s kámoškou a dalších asi 6 lidí, dva v průběhu odešli, já seděla s šátkem před očima, a když jsem odcházela z kina, měla jsem ze všech kolem pocit, že mě chtějí sežrat. Ble. :-(
Blonďatá a blonďatější (2007)
Mám ráda Denis, ale že se nechala uvrtat k takovéhle hovadině, to mě teda překvapila. :-( To, že je Pamela bez mozku, o tom jsem neměla pochyb, ale že i Denise?
Věc (1982)
Poprvé jsem tenhle film viděla s titulky a hodně dlouho se u nás promítal pouze s titulky. Nedávno jsem ho viděla v češtině. Každopádně, film je z osmdesátek, ale i dnes působí, jako by byl natočen včera. :-)
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Hrozně dlouho jsem tento snímek neviděla, naposled jako dítě. A to jsem se fakt bála...
Terminátor (1984)
Už je to nějaký pátek, co jsem na tomhle filmu byla v kině. Bylo to tenkrát pro mě něco nového. A hrozně mě ten film bavil. Akorát Biehn nepřežil a já mu tak fandila. :-)
Šestý smysl (1999)
Výborně zpracovaný film. A myslím, že kdybych neznala z vyprávění od kámošky konec, tak bych na to asi nepřišla. Nedošlo by mi to. :-)
Pianista (2002)
Výborný Adrien Brody...