Recenze (27)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nepoznám knižnú predlohu, takže sa riadim samotným spracovaním seriálu a dávam 5*. V prvej sérii som si hneď obľúbil postavu Neda Starka (škoda ho). Ako seriál plynul ďalej prirástli mi k srdcu ďalší -- Arya Stark, Tyrion Lannister, Jon Snow, Danearys Targaryen, Jaqen H'ghar/Valar Morghulis. Mám slabú pamäť (:D) ale pokiaľ pamätám, nemôžem sa sťažovať ani na jeden diel. Napínavo ukončená 2. séria, som zvedavý čo bude ďalej.
Smrtonosná past (1988)
Yippee-ki-yay, motherfucker! Bruce Willis v životnej role. Klasika.
Vesnice (2004)
Najprv som dal za odpad ale musel som to zmeniť. To hodnotenie si nechám pre iné filmy, predsa len sú aj horšie. Ani neviem prečo ale neznášam tento film.
Ostrov (2005)
Slabšie hodnotenie pre nudnú prvú polovicu. Ale je to dobrý film. 58%
Nájemní vrazi (1995)
Rozhodne jeden z mojich obľúbených filmov.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Chvalabohu ma to obišlo a nevidel som ani sekundu z tejto ********
Experti (2013) (seriál)
10 minút... viac to nešlo.
Extrémní rodiny (2012) (pořad)
Nevidel som ani jednu časť a mienim v tom pokračovať.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Nevidel som ani jednu časť, reklamy stačili na ohodnotenie.
Píseční žraloci (2011) (TV film)
Takéto filmy sa hodnotia buď odpadom alebo 5timi hviezdičkami. Nič medzi neexistuje.