Recenze (603)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Ze začátku mi přišel chaotický způsob vyprávění příběhu s těmi skoky v časových liniích mezi vraždami Hojera a vraždami jiných pachatelů. Pak jsem si asi na ten styl, kdy je vždy Hojer a k tomu jeden jiný vrah v každém díle, zvykl. Kamera, výprava 70. a 80. let, herecké výkony a atmosféra se mi opravdu líbily. 85%
Grand Prix (2022)
Dobří herci, místy vtipné, avšak kvalit Mostu to nedosahuje. 67%
Top Gun: Maverick (2022)
Precizně natočené. Po technické stránce brilantní. Jen bych si představoval trochu zajímavější příběh. Kdybych to viděl v kině, tak by ten zážitek byl asi větší a možná bych nedostatky v příběhu i přehlédl a třeba by to bylo i za pět. Takhle ale 80%.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Neskutečná masakrální kulervoucí jízda. V podstatě 2,5 hodiny brutálních akčních scén s dobrou kamerou, které jsou ale hrozně natahované. Střílení, boj se sečnými zbraněmi, nunchaky, holé ruce, boj na zemi, automobilové honičky, motorky. Chce to moc nepřemýšlet, ale i po příběhové stránce trochu lepší než minulý díl.
Není čas zemřít (2021)
Konečně poslední díl s Craigem. Tenhle skrček mi holt absolutně nesedí na roli Bonda. Rami Malek v roli záporáka super, úvodní song zbožňuju, vizuálně je to dobré, zajímavé akce, ale příběhově to moc nápadité není. 65%
Il Boemo (2022)
No nevím. Mám z toho rozporuplné pocity. Na jedné straně cenné přiblížení Myslivečkova života a jeho tvorby - hudby,oper a na druhé občas naprosto stupidní dialogy, nesmyslné detaily typu scény s hovnem v nočníku a natahování děje.
Batman (2022)
Opravdu nemůžu vystát Patizóna jako Bruce Wayna, ani jako Batmana. Absolutně tam nesedí charakterově a jeho obsazení nechápu, stejně jako zdejší hodnocení. Vizuálně a hudebně je to odvedené dobře, ale v celku to nefunguje, je to rozvleklé a nudné. K Fincherově Sedmičce se to nedá vůbec přirovnávat ani z rychlíku. Hlavní postava je zahraná jako ubrečená stmívačská buzna pro puberťačky a dehonestuje Batmana. 60%
Ozark (2017) (seriál)
Atmosférou a naturalističností s brutálními zvraty se to podobá Fargu. Tématicky zase Narcos. Z počátku mi trvalo než si mě seriál získal. Vlastně jsem byl přesvědčený, že po první sérii to zabalím a později, že po druhé sérii, ale nakonec jsem viděl všechny čtyři. Je tak potřeba říct, že mě to chytlo víc než Narcos a Fargo. Asi to bude zajímavějšími charaktery postav. Rodiny z naprosto jiného prostředí spolu musejí nějak vycházet a to je zajímavé. Vše je navíc podpořeno krásnou přírodou okolo jezera Ozark. 75%
Vyšehrad: Fylm (2022)
Řekl bych takřka ideální film do letního kina, kde jsem ho také viděl. Humor je jednodušší, fekální plně v duchu seriálu. Kadence vtipů je ale veliká a tak to byla zábava. Žádný podobný film v našich luzích a hájích asi nevznikl, takže jen houšť. 70%
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
Velké zklamání z toho opravdu nepovedeného zakončení. :(