Poslední recenze (14)
Hanna (2011)
Tak tenhle film jsem chtěl vidět hlavně kvůli soundtracku od Chemiků. Ano, samozřejmě scénář je naprosto nesmyslný a běčkový, ale dívá se na to velmi dobře... Asi jako na na delší videoklip... A moje oblíbená andělská Cate Blanchett v ďábelské roli.
Hezké sny (2007)
Prolínání snů a reality je moje oblíbené téma. Tady jsem ovšem trochu v rozpacích. Připadá mi, že potenciál snového světa zde nebyl plně využit, dokonce ani ta Penelope Cruz mi nepřipadala nijak neodolatelně přitažlivá. Film vede k zamyšlení - i když působí na jednu stranu jeho příběh trochu ploše, otevírají se v něm dvířka i pro jiné (hlubší) interpretace. A tak je ještě šance, že tomuto filmu dám ještě někdy šanci.
Letadla 2. světové války (2002) (seriál)
Mělo by se to jmenovat spíše Americká letadla 2. světové války, protože z devíti dílů je sedm věnováno nejslavnějším americkým letadlům druhé světové války. Jeden díl pak ve velké zkratce shrnuje britská a jeden díl německé letadla. Japonci, Sověti, Francouzi, Italové a ostatní asi žádná letadla neměli :-) Ale dokument sám o sobě se mi líbil. O každém probíraném letadle obsahuje informace o vzniku, jeho použití na frontě a také rozhovory s letci, kteří s danými letadly létali. Já jsem byl s dokumentem spokojen. Kdo se však o danou problematiku více zajímá, asi se toho moc nového nedozví.