Recenze (17)
1883 (2021) (seriál)
Celý seriál je to hodně drsný a závěr to ještě vystupňuje. Chytlo mě to jako dlouho nic.
Padesátka (2015)
Proč tohle někdo točí a proč já blbec na to šel????
Banshee (2013) (seriál)
První série 80%, druhá 70%. Čekal jsem že to půjde dál dolu, ale opak se stal pravdou. Třetí série za 100%. Vypustili soft porno, ubrali děj a řežba jak má bejt. Pošahanej amiš, psychopatickej vraždící indoš, na obzoru náckové a do toho náš starej dobrej Lucas Hood, co víc člověk může chtít.
Jurský svět (2015)
Nechápu že jsem to dokoukal.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Největší tupost co jsem poslední dobou viděl.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Přišlo mi to jako nějaká teen komedie, kde sem tam proběhne vetřelec nebo predátor. Je mi z toho smutno...
Terminator Salvation (2009)
Je smutný kam dospělo pokračování tohoto kultovního filmu. Chaotický děj který nedokáže strhnout. Radši zapomenout a nikdy už nevidět.
Avatar (2009)
Cameron opět posunul celou filmovou tvorbu o krok dál. Natočit takhle technicky pokrokový film se naposledy povedlo jen jemu – Terminátor 2. V hodně příspěvcích čtu kritiku na děj, částečně s tím souhlasím, ale jako zábava to bylo dokonalé a po dlouhé době jsem se v kině opravdu bavil.
Tahle země není pro starý (2007)
Stylový, skvělej střih a skvělej hereckej výkon Javiera Bardema. Škoda že se takovejhle filmů v dnešní době netočí víc.
Kmotr (1972)
Jednim slovem - dokonalost.