Recenze (969)
Stoupat jak dým (1978)
Mazec. Absolutní klasika, kterou by měl vidět hulič i nehulič. Džouky téměř permanentní. Hudba cajk. Poslouchal jsem soundtrack a ten je také skvělý.
V temnotách (2022)
Kamerově, zvukově paráda. Atmo prostředí, příroda, super. U toho bych to nechal...
Konstelace - Žít a nechat zemřít (2024) (epizoda)
Druhý díl pecka!
Konstelace - Raněný anděl (2024) (epizoda)
Za mě zatím dobrý, hlavně efekty a výkony herců. Konec prvniho dílu to sice jemně zazdil, ale říkám si... dám tomu šanci.
Kosmonaut z Čech (2024)
Pochopitelně to musím dokoukat. Nejlépe ráno po osmihodinovém spánku. Ne v leže, ale v sedě, nebo ve stoje. Dát si kávu a vydržet to dovnímat. Pak možná přehodnotím...
See for Me (2021)
Proč si neztlumila alespoň podsvícení displeje, když ji docházela baterka?
Studio 666 (2022)
Smear je komický neherec, ale zato Grohlovi to hrálo dobře. Docela to ušlo...
Karanténa smrti (2022)
Pohodovka u které člověk nemusí moc přemýšlet. Navic to uběhne jako voda...
Krematorium - Strejda Jirka (2024) (epizoda)
Jednoduchá lehce zábavná odreagovačka...
Proroctví (2009)
Má to atmo, čili fajn.