Recenze (966)
Sinister (2012)
Přiznávám se... Díval jsem se na to na 2krát. Včera v noci jsem to o půl jedné vypl - kvuli strachu, a trochu i únavě(odpolední), dnes na podruhé dokoukáno. Tma, sluchátka ci kvalitní zvuk, samota doma - budou dozajista přispívat k vzrušujícímu zážitku.
Bitevní loď (2012)
Polovtip/akční-scify.
Heartless (2009)
Nó.. příjemné překvápko. Sturgess vyniká mezi anglickými herci svou sympatičností. Ve snímku zaznělo pár duchaplných hlášek od poezie k filozofii. Děj filmu připomíná tak trochu jakoby celovečerák MISFITZ, akorát s jedním hercem. Líbilo se mi to a proto film zařazuji ke svým podkůžovkám :)
Zjevení (2012)
Být vtáhnut neznámou silou, sedíc na křesle zády ke sklepu - do sklepa, není hezká představa. Herečka je kočka to ano. Je to 2 hvězdičkový film, ale za finesu dávám jestě jednu navrch.
Vrtěti ženou (2011)
To, že Maggie Gyllenhaal vypadá jako dobro samo, to je bez debat. To že skončí s tím mladým doktůrkem, to mi bylo také jasné. Zvláštní v tom filmu je, že mi to ani nepřišlo že děj se odehrává v 19. století...asi to bylo tím anglickým akcentem. Pocity z filmu mám poměrně nudné pač až poslední věta: "Podívejte kachna" mi trošku úsměvu na rtech vyloudila. Jinak je to pěkně barevné i hudba příjemná.
Noční incident (2011)
Námět vybízí se primět, sledovat. A vsadím se, že se vám to líbit bude, zvlášt hororovým maniakům.
Umělec (2011)
Ve spojení s hudbou... prostě skvostné :)
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Velmi prijemne nam zde graduje atmosfera, i kdyz zrejme vsichni, knizni predlohu dozajista zmame. Pane Kingu skláním se vam za ty uzasne napady a za obohaceni nasich myslí.
Zatímco spíš (2011)
Omračující to nebylo. Nudné také ne. Ale něco tomu chybelo, spetka vetsi akce možná...presto na herecku pekny pohled no a úchylaček?...to byl Taborský...
Dark Waters (1993)
Jedno z nejdepresivnejsich del co jsem videl. Hudba, prostredi, psycho lidi.