Recenze (213)
Jak se krotí krokodýli (2006)
Je to takova blbost, ze to nebudu ani hodnotit...totalni zbytecnost
Hemoglobin (1997)
Doporucuju pri tom nic nejist...
Saw 2 (2005)
Neni to tak "dusny" jako jednicka, kazdopadne film je porad vyborny, i kdyz ta atmosfera v jednicce...to bylo neco. Je tam sice par vylozenych nesmyslu, ale kolik kvalitních hororů vlasne za rok vyjde, ze...
Souboj Titánů (1981)
Docela by me zajimalo, jak by vypadal takovej nakej kvalitni remake...
Bunny (1998)
I animovany kratas nemusi byt nutne vtipny. Kazdy si v tom neco najde.
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
Super kratas. KABOOOOOM!!!!!
Madagaskar (2005)
Nebyva to obvykle, ale cesky dabing tomu dodal trochu stavu, dokonce tam parkrat zazni i moravsky prizvuk... V originale je to dost nezajimavy. Jo a ti tucnaci sou docela super, mohli dostat vic prostoru.
Příšerky s.r.o. (2001)
Ja nevim proc sou vsechny ty animaky tak dobry.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Obcas se trochu zarazim jak sou tam vsichni genialni, jak vsechno znaji a nic, ale vubec nic je nedokaze rozhodit. Podle slov A.J. Rimmera: "Clovek si pripada takovy... nevyvinuty..." Ale priznam se, ze obcas ty jejich metody dost hltam.
Alfred Hitchcock uvádí (1955) (seriál)
Par hodne silnych dilu, prevazne ale nic moc. Neco jako pribehy ze zahrobi.