Recenze (151)
Van Helsing (2004)
Van Helsing pomalu začíná býti nikoli dalším snímkem z řady propadnuvších blockbusterů, ale poměrně rozporuplně chápanou komercí (vždyť i uživatelé jako Numas nebo Douglas jsou docela spokojeni). Je to zřejmě velmi osobní záležitost, mne ovšem téměř nezřízeně bavil. Srovnejme s nudným Dnem poté anebo o dobrý film se snažící Trojou. Van Helsing dopadl tak dobře zřejmě hlavně proto, že se nesnaží o objektivní kvality, a až na hloupý (naštěstí krátký, pak nám Hugh zase odcválá za dalším nesmrtelným dobrodružstvím) závěr nás nedojí.
Bídníci (1958)
Zcela jistě skvělá záležitost, nicméně síla Hugova nejkrásnějšího románu není zcela vzkříšena.
Amélie z Montmartru (2001)
Ten film si rozhodně nezaslouží víc. Ostrouháme li údajnou snivou atmosféru Montmartru a půjdeme po obsahu, zjistíme jak dutý a plochý snímek jsme vlastně sledovali.
Podraz (1973)
Všechna chvála pěná na tento film je nejen naprosto zasloužená, ale v podstatě i povinná. Mistrná ukázka toho, jak má vypadat film pro diváky.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Vcelku povedený vrcholový blockbuster. Pravda je, že je příliš dlouhý, trpý poněkud nevyrovnanými hereckými výkony a hlavně jakákoli šance na vtip je v tomto snímku bohužel využita.
Mumie se vrací (2001)
Bavilo mě to rozhodně více než jednička. Veškeré nesmysly okolo vystříhány, jen čistá akce. Nabízí se tu paralela s Jurským Parkem 3.
Mumie (1999)
Možná, že i lepší než jsem čekal. Zas taková pecka to není, přeci jen je to klasický hoolywoodský rodinný standard.
3000 mil na útěku (2001)
Uvodní pasáže celkem svižné, přestřelka sice je hodně moderně udělaná, i tak jsem ale po první půlhodině byl docela spokojený. Zbytek filmu je ke vší smůle neuvěřitelná nuda.
Knight Rider (1982) (seriál)
Ve své době u nás převratné, jenže dnes..
Ošklivka Betty II: Ecomoda (2001) (seriál)
Pokud první část byla docela koukatelná, tak tohle nemá cenu snad ani komentovat.