Recenze (128)
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
ta pátá hvězdička není tak ani o filmu jako o úžasném činu, který Nicholas Winton udělal. Obdivuhodný dokument s velmi emotivními pasážemi. Oko nezůstalo suché. Příběh tohoto člověka je téměř neuvěřitelný. Dokázal tolik, ale přesto o tom padesát let mlčel.
Jméno růže (1986)
Skutečně výborný film se stejně tak výborným Seanem Connerym. Nemám příliš ráda krimi filmy, ani historické filmy a nezbožňuji ani mysteriózní filmy, ale Jméno růže mě opravdu dostalo.
Samec (2009)
Naprosto průměrný film, který vám asi nic významného nedá, ale zkrátka jsem se bavila.
Ztraceno v překladu (2003)
Nevím proč, ale pro mě zklamání. Čekala jsem asi něco lepšího, ale z neznámého důvodu mě film prostě nudil. Střet japonské kultury s americkou je zajímavé téma, ale v tomto zpracování mě prostě natolik nezaujalo. Bohužel.
Děcka jsou v pohodě (2010)
Oceňuji nápad. Jedna z lepších komedií.
Na doraz (2010)
Mezi nejlepší komedie vůbec bych to asi nezařadila, ale pobavila jsem se. Film splnil účel. Některé scény opravdu výborné.
Občanský průkaz (2010)
Další dobrý český film. Film nemohu srovnávat s reálným životem v té době, když jsem ještě nebyla, ale líbí se mi celkové zpracování. Musím velmi ocenit hudbu. Zkrátka skvělé.
Strach a chvění (2003)
Chvilkama možná nudný, chvilkama zábavný. Působil na mě velmi zvláštně, ale tak nějak si myslím, že to bylo jeho účelem. Skvělé nahlédnutí do úplně jiného světa.
Králova řeč (2010)
Silný příběh, výborné herecké výkony a můj obdiv.
Warholka (2006)
Zajímavé nahlédnutí do života Edie. Neměla to holka lehké, ale nemůžeme jí jen omlouvat. Žila krátce, byla krásná a její příběh je smutný. Pamatovat si ji budeme ještě dlouho...