Recenze (174)
O myších a lidech (1992)
Kniha mě bavila, ale tohle je tak nějak nic moc.
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
CGI zvířata a týpek bez bot... fakt nemám chuť na to dál koukat.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Jako vzdělávací pořad dobrý, ale nasypat dědkům 200 mega a nechat je bez dohledu prostě nedělá dobrej film.
Legenda o vášni (1994)
Tak v půlce jsem si říkal, že by to mohlo mít klidně 4 hodiny a nenudilo by to, ale ten konec je teda těžce nezvládnutej.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Chvílema "to" tam sice je, ale poslední díl se táhne vyloženě jako nudle a flashbacky měnící vyznění celého seriálu tomu taky nepřidávají.
DREAM TEAM – Mistři dílny (2022) (pořad)
Tohle asi není licenční formát, co? Přijde mi to jako super nápad, ale provedení je těžce dementní a i ten jindy sympatický Kotek to moderuje tak nějak divně. Pravidla jsem nepochopil, jelikož ani nebyla prezentována, každopádně jestli bude vyřazování veřejné, tak to je jen o taktizování.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Zpětně velká škoda, že tohle nebude mít druhej díl.
WandaVision - Natočeno před živým publikem (2021) (epizoda)
Rozjet první seriál Marvelu na Disney+ jako šedesátkovej sitcom, to chce docela koule, takže rozhodně palec nahoru.
Základní instinkt (1992)
Démonická Sharon Stone, i po třiceti letech má styl. Opravdu lehké srovnání snesou některé scény Margot Robbie z Vlka z Wall Street.
Mys hrůzy (1991)
Je fajn připomenout si doby, kdy Robert De Niro ještě uměl hrát.