Poslední recenze (150)
Hádej, kdo je vrah (2022)
Tenhle svět už je fakt totálně v prdeli, když lidi neocení už ani pořádnou týnejdžerskou vyvražďovačku s mileniály.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
To byl teda nářez. Doslovný i metaforický, protože mě to úplně rozsekalo, stejně jako hlavní hrdinka všechny, kteří jí vlezou do cesty. Nenapadá mě nic, co bych vytkla, protože všechno, animace, grafika, příběh, design postav, zvukový doprovod, akční scény atd. je naprostý top. Asi jediná výtka by byla, že už kua potřebuju tu druhou sérii, včera bylo pozdě.
Běsy podle Grimmů (2024) (seriál)
Nápad samotný je super. Jde o moderní futuristickou variaci na šest klasických pohádek od Bratří Grimmů. Jenže zpracování je bohužel takové ... rozpačité. Nesedla mi ani atmosféra, ani soundtrack nebo chaotický styl příběhů, kde jsem se často ztrácela v tom, co se vlastně děje. U prvního dílu mě například strašně iritovala příliš výrazná a vlezlá hudba a nekonečně upištěná Popelka. Být to skutečná osoba, asi ji už po 5 minutách prohodím oknem. Příběh spisovatele byl zase příliš zmatený a nesrozumitelný. Nejlépe dopadl asi Jeníček a Mařenka, kde bylo zpracování dobré, stejně jako samotný příběh. Škoda, že kvalita jednotlivých epizod silně kolísá a celkový dojem je nakonec spíše negativní. Nutno ale dodat, že jsem nedávno viděla absolutně špičkového Modrookého samuraje, takže laťka byla nastavená opravdu hodně vysoko.