Oblíbené filmy (10)
Láska přes internet (1998)
Tak tohle je nejlepší film ze všech, co znám. Úžasná romantika. A hlavně úplně fascinující je ta skvělá vánoční atmosféra. Hlavně ve scénách, které se odehrávají v tom malém obchůdku. To je opravdu nezapomenutelné.
Notting Hill (1999)
Tenhle film je úplně největší romantika po Hříšném tanci a Lásce přes internet. Můžu ho vidět pořád dokola. A taky jeden z mála filmů, na kterým se shodnu s manželem.
Sám doma (1990)
Jedna z nejlepších komedií vůbec. Druhý díl je jen o trochu slabší.
Psycho (1960)
To už je dneska klasika. To snad musel vidět už každý. Já jsem kousek poprvé viděla na ,,Vídni,, jako malá. To se nedá zapomenout.
Podvod (1985)
Film se v naší televizi vysílal pod náz Podvod a měl 2 díly.
Interstate 60 (2002)
Úžasně propracovaný scénář. Tomuto filmu se může vyrovnat v jeho kategorii snad jen film Box.
Muži nestárnou (1942)
Tak tohle je opravdu těžká romantika. Nejlepší film z období kolem války. Jan Pivec je tu naprosto neodolatelný. A to i přes to, že jinak se mi v ostatních filmech vůbec nelíbí. Kdo neviděl, doporučuju shlédnout.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kdo tenhle film neviděl, jako by nebyl. Taková částečně řekla bych i parodie na bondovky. Už jen to, že Samuel L. Jackson tu má takový hlas, jako má, něčemu nasvědčuje. Já jsem tu tedy našla fakt ohromně moc životních mouder a pravd. Absolutních 100%. Nyní se tento film dostává mezi mé nejoblíbenější - viz. hlavní stránka.
Mys hrůzy (1991)
Tak tohle je moje srdcovka. ,, Když lpíte na minulosti, umíráte každým dnem! ´´ Opravdu strhující film. Skvělý výkon Juliette Lewis a Robert De Niro je úžasně charismatický herec.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Tak tohle je nejlepší komedie všech dob, nebo aspoň pro mně. Tedy z českých děl.