Recenze (110)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Velmi dobrý film, ani ne tak moc parodie, jako spíš příběh o sebeovládání a dodržování mravních zásad a kodexů.
Hranice lásky (1999)
Promarněná šance natočit výborný film, protože literární předloha je úžasný a strhující příběh - podle mně jeden z nejsilnějších milostných příběhů. Jenže filmové zpracování prostě ničím nezaujme a je sotva lehce nad průměrem.
Evoluce (2001)
Hodně slaboučké. Film nebyl vtipnej, nebyl zajímavej a atmosféra nestála za nic. Možná byl dobrej konec, ale ten už jsem neviděl...
Hodiny (2002)
Tady je to bez debat. Je to jeden z nejlepších filmů, jaký jsem kdy viděl. Doteď jsem si nikdy neuvědomil jak krásná herečka je Nicole a jak dobrá herečka je J. Moore. Meryl Streep je sice trochu slabší, než její dvě kolegyně, ale zase tam má Eda Harrise, který je nejzajímavější a nejlépe zahranou vedlejší (tedy mužskou) postavou. Ale v podstatě není Hodinám co vytknout...
Bezstarostná jízda (1969)
Ani napoprvé, ani napodruhé... Tomuhle filmu prostě nevěřím, připadne mi dělaný jakoby "naschvál" jiný. Děj mně třeba neupoutal vůbec. Ale jsou tu i klady, hlavně píseň Born To Be Wild a pak taky Jack Nicholson, který se mi narozdíl od Hoppera a Fondy líbil (herecky). Hodně dobrý byl taky konec.
Hráči z Indiany (1986)
Překvapivě strhující podívaná, alespoň já jsem byl stržen do děje více, než u mnoha jiných filmů, které měli jistě větší rozpočet. Přestože je to sportovní film, tak je snesitelný i pro ty, kteří tento film nevyhledávají.
Mravenec Z (1998)
Legrační a trochu i dojemné. Nejlepší "animák", který jsem kdy viděl. Nejlepší na tom je, že se můžem dívat na film s Woody Allenem a přitom se na něj nemusíme dívat ;o)
Formule! (2001)
Scénář je vážně hrůza, dívat se na to je za trest. Naprostým "vrcholem" je honička monopostů v ulicích Montrealu (nebo kde to bylo) a téměř utopení jezdce, kde se dostanou první záchranáři až za několik minut. Prostě hrůza.
Cliffhanger (1993)
Mně to přišlo slabé, bez náboje a bez toho, abych se nějak ponořil do děje a začal Sylvestrovi fandit. Scénka s bitkou na vrtulníku je k smíchu. Ale úplně zlý to nebylo, v rámci žánru spíš lehce nadprůměr.
Hájili jsme hrad (1969)
Solidní film, který ale jakoby hledal svoji parketu, není to dost akční záležitost, ale ani tam není dost hluboké prokreslení postav, které by z toho udělali psychologické drama.