Recenze (77)
Viník (2021)
Absolutní ztráta času 90 minut života jsem protrpěl , asmatické komorní drama kde se absolutně nic neděje zlatá Československá tv inscenace . Rok 2021 firmy velké zklamání ,Viník , Expedice Džungle , Free Guy vše odpad. Hnus jeden Americkej. Krimi Thriller ? to jako vážně ?
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Asi jsem na tyto typy filmů moc starý (70´s) , nesnáším filmy od studia Marvel a jemu podobný filmy. Free Guy je asi pro mladší generaci páč filmu nerozumím , nechápu vysoké hodnocení na ČSFD . Méně podobných filmů tvl. Odpad film jsem samozřejmě nedokoukal .
Expedice: Džungle (2021)
Tak tohle se hrube nepovedlo , animace u ptaku, pavouku, hadu , zadne zvire neni zive . Film me prestal bavit po 20 minutach.
Tři (2005)
Jakmile zene svrbi frnda da uplne kazdemu , byla otazka casu kdy roztahne nohy . Samozřejmě film bych chtel videt jinak aby finale se prohodilo .
Americký vlkodlak v Londýně (1981)
Tohle ze je horor ? samozřejmě jsem to videl v ranních devadesatkach na vhs a film na tu dobu uz byl pomalý , dnes uplne pohadka pro deti .
Tohle je Sparta! (2008)
Tahle komedie nemá chybu. Celá rodina tento film milujeme pouštíme snad 3x do roka.
Uvnitř (2007)
Asi nejvetsi horor byl dabing , jinak film ok a jen konec nechava otevreny kdo byl kdo.
Poltergeist (1982)
Tohle ze je horor? Poskladane zidle na sebe nebo zidle ktera se pohybuje? detsky film tvl
Poslední hranice (2020)
Nadherny a dojemny Rusky valecny film kdy mladí muzi museli a samozřejmě chtěli bojovat za vlast . Jen tak dal Rusko .
Noc v Miami… (2020)
Super film BLM forever , film konecne pro nas cerny zadny white sracky.