Recenze (403)
Temný případ (2014) (seriál)
1.sezóna = 100%. 2.sezóna = 80%. 3.sezóna = 80%.
Creepshow (2019) (seriál)
Kvalita jednotlivých epizod je dost odlišná. Některé mě vůbec nebavily, jiné se daly shlédnout. Celkově hodnotím dvěmi hvězdami, po třech epizodách jsem to vzdal.
Irčan (2019)
Je mi líto, ale tohle byla ztráta času. Nebylo tam ani moc akce na tak dlouhý film. Nudil jsem se a upřímně lituji, že jsem to viděl.
Ghúl (2018) (seriál)
První díl mě upřímně nebavil, očekával jsem podle popisu že to bude vypadat jinak. Atmosféra policejního státu na mě vůbec nepůsobila. Druhý díl se to rozjelo a docela se mi to líbilo, třetí díl taky ušel. Celkově hodnotím ale na dvě hvězdy.
Joker (2019)
Nudilo mě to, chtěl jsem to vypnout, ale pak propuklo absolutní šílenství a já se královsky bavil.
Rambo: Poslední krev (2019)
To byla válka !!!! Solidní tři hvězdy. Děda to pořád umí.
Sabrinina děsivá dobrodružství (2018) (seriál)
Řekl bych, že jsem měl své pochyby o kvalitě tohoto seriálu, ale on si žije svým vlastním životem, dá se na něj dívat a není to vůbec jen na zabití času. Některé epizody se docela vyvedly. Dávám tři hvězdy.
Skin/head (2018)
Tento druh filmů poměrně vyhledávám, ale konkrétně Skin mě moc nebavil. Je to příběh člověka, který se rozhodl ukončit činnost v hnutí, protože nechtěl upálit pár muslimů. Fucking pussy, I would say.
Rány (2019)
Velmi špatný pokus o film. Absolutně se to u mě minulo účinkem.
Castle Rock (2018) (seriál)
Ačkoliv mě tento seriál udržel v pozoru a nutil pouštět si další díly, jeho kvalita nebo atraktivita tomu vůbec neodpovídá. Místy se to táhne a je to nudné. Nemyslím si, že si to tak ve výsledku zaslouží víc jak dvě hvězdy.