Oblíbené filmy (10)
matka! (2017)
OK Aronofsky to zase dokázal, úplně mě rozsekal..... 100% masakr. Jenifer Lawrence naprosto geniální, hned bych ji nominoval na Oscara.
Fontána (2006)
Metaforický orgasmus. Odmítám popisovat, jakýkoliv pokus je dopředu odsouzen. Nechť intouši zůstanou hladoví.
Černá labuť (2010)
Koyaanisqatsi (1982)
"There's something wrong with this world." Extrémně sugestivní dokument, jehož poselství se dotkne každého, kdo nemá hlavu zasunutou hluboko do vlastní řiti.
THX 1138 (1971)
"What's wrong?" "I need something stronger." Nepříliš vzdálená vize budoucnosti.
Pí (1998)
Ghost in the Shell (1995)
Battlestar Galactica (2003)
Animatrix (2003)
Přestože kvalita jednotlivých příběhů je různá a styl realizace se mnohdy dost rozchází, Animatrix byl jedním z těch kamenů, kterými si Jeníček značil cestu zpátky domů. Faktem totiž je, že spousta lidí to vykradené a přežvýkané poselství Bratří Grimmů nepochopila, takže bylo potřeba jim to přežvýkat ještě jednou a za minimálních nákladů servírovat pěkně studeně a po tmě. BTW můj oblíbený příběh je Kid Story. Kvůli psychologickému rozměru....a hudbě od Peace Orchestra.
Harakiri (1962)
Jeden z nejlepších filmů s tematikou samurajů. Historicky bravurně zvládnuté, tohle se opravdu dělo.