Recenze (403)
Dobrou, mámo (2014)
Stačí jen vydržet do konce....jen vydržet do konce. A pak to všechno bude dávat smysl.
Soumrak mrtvých (2004)
Nejsem fanoušek spojení žánrů hororu a komedie, přesto jsem tento snímek shlédl v televizi a nijak mě vskutku nezaujal. Chladné dvě hvězdy je všechno, co mohu nabídnout.
Devátá brána (1999)
Na Polanskiho je to trochu slabší, ačkoliv mou pozornost udržel až do konce.
Hodiny (2002)
Četl jsem knihu, nejednou... a ačkoliv jsem se bránil filmovému zpracování, nakonec jsem si ho pustil. a bylo to geniální. Hlavně respekt za ztvárnění příběhu Virginia Woolfové, Nicole Kidman ji zahrála neuvěřitelně přesvědčivě.
Temné lesy (2003)
Vzhledem k tomu, že většinu stopáže se nic neděje, neumím si představit situaci, kdy by se tento film zasloužil víc jak jednu hvězdu. Ztráta času.
Cabin Fever (2002)
Tak tohle šlo absolutně mimo mě. Nejsem si jistý, jestli to je geniální a mě to prostě v mé hlouposti uniklo, nebo to je obrovská sračka a zaslouží si to hodnotit jako odpad.... nakonec jsem se rozhodl pro zlatou střední cestu a dávám jednu hvězdu....
Na jih od pekla (2015) (seriál)
Zkusil jsem dvě episody a vůbec, vůbec mě to nechytlo.... CGI je fakt strašný, měli si s tím dát větší práci.
Ouija (2014)
Tenhle film není vůbec špatně natočený, ale vzhledem k tomu že není moc originální, tak ani nepřináší žádné zázraky co se týká lekaček, napětí a atmosféry, které u hororu podobného kalibru prostě musí být. Proto dávám jen dvě hvězdy.
The Canal (2014)
Řemeslně je to velmi dobře zvládnuté, chybí mi tam akorát nějaké ty pořádné lekačky... krom toho, atmosféra a napětí funguje celou dobu, kamera je dobrá a scénář není tupý. Solidní herecké výkony také táhnou film nahoru. Dávám tři hvězdy.
Přicházejí v noci (2017)
Průměrný film o infekci, která mě vůbec nebavila. Klasický zombie survival by byl stokrát lepší...