Recenze (1 397)
Mandy - Kult pomsty (2018)
Tak nevím,co tohle vlastně mělo být?!
Zámek a klíč - Série 3 (2022) (série)
Zaplaťpánbůh,že už je konec!S každou sérií to šlo více z kopce,dodíval jsem se jen se sebezapřením.Tak to,bohužel,poslední dobou se seriály je,co už naděláme!
Zámek a klíč - Série 1 (2020) (série)
Předlohu neznám,nevím,zda je to plus nebo mínus,každopádně první sérii jsem v pohodě zvládl.Trošku mi přišla chvílemi podobně laděná jako Nosferatu,taky podle Hillovy předlohy.Dám šanci další řadě.
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Další propad,předlohu zde příliš nepoznávám,už teď mám obavy z pokračování,o změně obsazení postavy Geralta ani nemluvě!!!
Co děláme v temnotách (2014)
Ne úplně mi to sedlo,ten styl humoru,ale rozhodně to mělo své kouzlo!Možná zkusím ten seriál?
Rillington Place č.10 (1971)
Zpočátku mě to moc nebralo,skoro jsem film vypnul,ale vydržel jsem a dobře jsem udělal.V tom odporném psychopatovi bych stěží poznal toho pohádkového dědečka sira Richarda!
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Zvrácené a znepokojivé!
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
No,pokud by to znamenalo určitou změnu u Marvelu,tak bych na to byl velmi zvědav?!Bojím se však,že je to jen výstřel do tmy!!!
Živí mrtví: Počátek konce - Série 8 (2023) (série)
Slabé a uspěchané,takový konec si tenhle seriál nezasloužil!
The Walking Dead: Daryl Dixon - Season 1 (2023) (série)
Tak čekal jsem teda mnohem více,Dead City bylo určitě lepší!Uvidíme,co bude dál?