Recenze (1 382)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Prvý film na ktorom som bol dvakrát. A prvý od Hill+Spencer. Miloval som ho. Tá hudba mi dodnes znie v ušiach. Strašne sme sa smiali... Vsádzam na nostalgiu... Plný počet...
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Môj prvý film v živote! .Film ktorý musíte vidieť kým zomriete.
Dějiny násilí (2005)
Na tomto mieste sľubujem, že už nikdy nikdy nikdy Croneberg! Je to horšie, než Eastern Promises....
Magnolia (1999)
Film, ktorý musíte vidieť, kým zomriete
Big Lebowski (1998)
Najlepší Coenovci. Dude je môj veľký hrdina.
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Otilia beží o život. Strhujúci triler... Tá atmosféra, hotelové recepcie, veksláci, fízli, internáty, všadeprítomný strach. Kto to zažil vie. Film, ktorý musíte vidieť, kým zomriete
Východní přísliby (2007)
To je tak, keď nemecký herec a francúzsky herec a celebrita z Pána prsteňov hrajú ruských mafiánov... A medzi nimi milovaná Naomi... Hviezda za bitku v parnom kúpeli.
Podivnější než ráj (1984)
No na tomto som fičal... Ma to bavilo. Aj som sa cítil ako pravý inťoš. Zažil som pocit absolútnej spolupatričnosti, keď sa celé kino postupne rozchechtalo na tých suchých hláškach, pri nijakých scénach, nudnom deji. Cítil som sa ako král... Pre mňa najlepší Jarmush.
District 9 (2009)
Celkom dobrý thriler model "sám proti všem". Ten dokumentárny fíling má svoje čaro. Zabudnite na logiku, hodnovernosť... Oni sa tvária, ale chcú Vám to len predať. Dobré sci-fi. Dobrá zábava.
Faunův labyrint (2006)
Kapitán Vidal je neskutočné monštrum. Nezabudnuteľný. Tá rozrezaná huba...a čo s ňou spraví...