Recenze (435)
Turbo (2013)
Příjemné překvapení, bavil jsem se hodně, děj byl trochu slabší, ale akčnost a styl humoru to dostatečně nahradily. Do 4 hvězdiček mnoho nechybělo. 69%
Pár nenormálních aktivit (2013)
Nesmírně jsem se bavil, doporučuju zhlédnout. 60%
Seznámení s mimozemšťany (2013) (TV film)
Zhlednute v Edinburghu pri navsteve muzea o stvoreni zeme. Velmi poucne a zabavne. 75%
V zajetí démonů (2013)
Tak na tenhle film doporučuju zajít do kina, předčilo to i doposud můj nejoblíbenější horor Insidous. Kdo se rád bojí, tak Conjuring musí vidět. 90%
Univerzita pro příšerky (2013)
Opravdu povedený kousek!!! Od srdce jsem se smál po celou dobu filmu. Pro mě nejlepší animák tohoto roku. 90%
Scary Movie 5 (2013)
Jednoznačně nejhorší díl. Kýčovitý humor, který mě neoslovil. Parodiíí na PA bylo už dost a žádná nebyla dost kvalitiní. K odpadu mnoho nechybělo. 15%
Bitva o Sýrii (2012) (TV film)
Konečně nezkreslený pohled na občanskou válku v Sýrii. Teroristé podporovaní vládou USA a Izraelem bojují proti syrské armádě a zabíjí nevinné civilisty. Tento dokument by měli poustět v tv místo různých zbytečných pořadů. Velice povedený dokument 80%. Hands off from Syria!!!!
Můj velký tlustý nezávislý film (2005)
Hodně špatná parodie na velké filmy jako Memento a Pulp Fiction, humor tady postrádal logiku a člověk to má po pár minutách chuť vypnout, ztráta času... 20%
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Jak dějově, tak i hereckým obsazením hodně slabý film, chyběla mě tam pořádná bitva se římany nebo s normanďany. Horší podprůměr. 35%
30 dní paranormální aktivity s ďáblem v těle ženy, která nenávidí muže (2013)
Stejně stupidní jako originál Paranormal Activity. Tomuhle druhu humoru jsem nepřišel na chuť, velká ztáta času opravdu nekoukatelné. 10%