Recenze (58)
Most do země Terabithia (2007)
Nádherná adaptace mojí nejoblíbenější knížky z dětství.
Biutiful (2010)
Díky uživateli 'Páně' za komentář, nevystihla bych to lépe. - Biutiful!
Babel (2006)
'Jsem posedlý dokonalostí nebo tím, co za dokonalost považuji.' (A. G. Iñárritu)
Černá labuť (2010)
Myslela jsem si, že Aronofsky, Portman a Mansell jakožto mí oblíbenci vytvoří společně dílo, které se mi vryje pod kůži. Opak je pravdou, do kůže si ryla možná tak Natalie, která sice předvedla excelentní výkon, ale jako celek...No. It wasn't perfect.
Vrať se do hrobu! (1989)
Viz Radek99!
Harry Brown (2009)
Jediná krásná věc v tomhle filmu - dokonalá britská angličtina. Zbytek už jen celkem kvalitní hnus umocněnej černou dírou nasmrádlou kouřem, ve který jsem ho sledovala.
Chirurgové (2005) (seriál)
Viz 'novoten'. Kardiologická záležitost. Doslova.
Ondine (2009)
Once upon a time...there was a pure beauty...in all existing ways. Let your soul swim. It will. :)
Cemetery Junction (2010)
"Proč bys jezdil do Francie? I v Readingu jsou pořád místa, který jsi ještě neviděl!". :)
Pan Nikdo (2009)
Tenhle koncept mě nikdy neomrzí. / Jeden z mála filmů, které musím vidět znovu.