Recenze (43)
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Jeden z nejlepších Potterů. Režisér dokázal i na podruhé zcela vyjímečný film.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Pětka odsejpá oproti šestce, která se jen natahuje. Za boj mezi Brumbálem a Voldemortem jednoznačně hvězda nahoru.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nuda, nuda, a zase nuda. Ani jsem to nedokoukal. Ano je to promakané a zajímavé, občas vtipné ale to je tak všecko.
DOA: Na život a na smrt (2006)
Oproti Kurýrovi choreografie není tak promakaná. Je to i tak ale skvělá zábava. (děj je tu rozkouskovaný a děje se toho spoustu v kratších úsecích) A dějový zlom někde ve tříčtvrtě filmu, který mě trochu naštval. SPOILER: kvůli tomuto zlomu vlastně turnaj nebyl dokončen a nedozvěděli jsme se kdo vyhrál. Klidně mohli nechat prvně skončit turnaj a pak nasadit zlom.
Left 4 Dead: Movie (2010)
Znám Left 4 Dead. Z pohledu hry to vypadá dobře. Z pohledu filmu už ne. Ale vzřejmě to nebude profi film, takže to lze čekat.
Xena (1995) (seriál)
Pilot 80%.
Monstrum (2008)
Dvojku bych uvítal. Až na občas horší herectví, některé trochu wtf momenty, přehnané, dost povedený first person biják.
Steve Jobs (2015)
"Do kapsy ti dám 500 až 1000 písniček, protože už mě štve ten tvůj walkman.,,
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Pětka je vynikající. Jenže natočit tak dobrý film na podruhé, neli napotřetí, už chce fakt minimálně tekuté štěstí.