Recenze (43)
Zombieland (2009)
Hodně nedotažený, tak z půlky vytěžený zombie survival. Jako by někdo vzal skvělé nápady, ty zrealizoval a na zbytek se vykašlal. Ja jednu stranu škoda, velká škoda, na druhou přesto koukatelný snímek, který si na nic nehraje a s nadhledem přidává komediální, cool pasáže.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Méně je někdy více...
Král Artuš (2004)
Skvělá hudba jinak lepší průměr.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
1. série 90%
Arrow (2012) (seriál)
Pilot 70%.
Kruh (2002)
Když se vám o tom zdá další půlrok, můžete s čistým svědomím film označit za kvalitní horror.
Ztraceni (2004) (seriál)
[První série: 100%], [Druhá: 85%], [Třetí: ], [Čtvrtá: ], [Pátá: ], [Šestá: 50% ]
Dexter (2006) (seriál)
Skvělý seriál. Konec mohl být mnohem lepší. [První série: 100%], [Druhá: 100%], [Třetí: 90%], [Čtvrtá: 80%], [Pátá: 90%], [Šestá: 60%], [Sedmá: 75%], [Osmá: 75%]
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Oproti jedničce krok vpřed. Kvalitní masky, chytlavý děj a dobrý záporák. To co mi vadilo v jedničce zde není. Odlišnost od ostatních komixových hrdinů je patrná. 75%
Resident Evil: Zánik (2007)
Trochu smutný konec. Vlastně je to horor takže to lze očekávat. Velmi podařené vykreslení vztahů mezi členy přežívající skupiny + povedený casting. Žluto-temný odstín a pouštní styl tomu prospěly sakra hodně. Chtěl bych to vidět na velkém kino plátně, tam by to vyniklo ještě více. Až na ten konec, hrdý Resident.