Recenze (30)
Proces (1962)
Pro mě naprosto bezdějné, strohé, ničím zvláštní, nudné. Všechno bylo zmatené, bez jakékoli souvislosti. Natočit příběh o ničem je umění. Tady se to povedlo.
Inkoustové srdce (2008)
Fantasy mam rada. I tento snímek byl z počátku v pohodě. Jen by závěr nemusel být tak sladký, tak pohádkový, tak... Možná víc než dost přehnané...
O myších a lidech (1992)
Z počátku relativně, relativně obyčejný příběh. Ničím výjimečný, nijak zvláštní, bez většího dějového spádu... Až závěrečná část mě doslova zvedala z židle. Měla jsem nějakou představu, jak film skončí, ale tohle jsem nečekala. Nejspíš proto, že knihu jsem nečetla a celý příběh byl pro mě nový.
Všemocný (2011)
No... Jak to jen napsat. Film, který dokáže pochopit úplně každý, bez složitého děje, ale s "kvalitním" obsahem. Chvílemi jsem přemýšlela, co když se to někdy stane? Možná až moc nadějná vyhlídka do budoucna... Plus přidávám za úvod (moc se mi líbí, jak ta kamera letí městem...), nechutnou scénu (ale co by člověk nebyl schopen udělat, když TO potřebuje...) a za "vývoj" postavy Eddieho.
Počátek (2010)
Na neustálé naléhání několika přátel jsem se rozhodla na "Inception" se podívat. Zpočátku jsem nerozuměla co se vlastně po mně chce a přemýšlela jsem, jestli nebude lepší film vypnout. Neudělala jsem to! A výsledek? Christopher Nolan opět nezklamal. Jeho filmy mají grády a vždycky v nich naleznu něco nového. Uznávám, musela jsem si hlídat, v které scéně právě jsme, ale jinak úžasné...
Krysař (2003)
No, po hodnocení na csfd.cz jsem se na to vůbec nechtěla dívat. Jenže se Krysař probírá na školách a přáním naší češtinářky bylo spatřit i tento "muzikál". Musím uznat, že jediným plus se dá ohodnotit hudba a hlas Landy. Dále bych chtěl upozornit, že natočit nějaké dílo za jeden den potřebuje odvahu. Tady se to vyplatilo a ani mi nevadili náhodní kolemjdoucí, kteří si herce fotografovali. Příběh tak rychlý, tak šílený, tak zvláštní. Víc jak dvě hvězdičky si ovšem nezaslouží!
Memento (2000)
Zvláštní dějová linie. Velmi mě mátla - pár věcí, momentů mám spletené dohromady. S odstupem času se musím na tento snímek podívat znova. Třeba své hodnocení změním.
Útěk do divočiny (2007)
Moc se mi líbila hudba, která diváka filmem provází. Nenucená, přitom trefná a sympatická. Dále mě zaujalo, že nás "životem" Chrise, většinou hlasem, provází jeho sestra. Celou dobu jsem si myslela, že konec bude šťastný - i rebel se vrátí domů k rodičům, když si splní svůj sen. Kupodivu mě závěr překvapil. Hlavní hrdina to nejdůležitější zjistil až když se ocitl v krizové situaci. Na silnosti příběhu taky dodává fakt, že je film točen podle skutečné události. Pro slabší povahy doporučuji kapesníčky. =)
Ženy v pokušení (2010)
Tak tomuhle se říká pořádka oddychovka. Zasmála jsem se, pobavila jsem se. Musím uznat, že konečně pořádný film z rukou české výroby. Eliška Balzerová mě as. Vilma mě rozsekala snad nejvíc, mít takovou babičku... =D
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Nudila jsem se od začátku do konce. Nezaujal mě děj, scénář, náplň, hudba... prostě nic. Co mi film dal? Opět nic, protože mi nic dát nemohl - 4 svatby a 1 pohřeb... řekla bych že bezdějné. Možná jsem jen nepochopila, co se za tím vším mělo skrývat...