Poslední recenze (187)
Vzpomínky (2006)
Ačkoli se mi film velice líbil a byl jsem mile překvapen, v závěru jsem byl zklamán odklonem od logiky a upuštění od hezky propracované nezměnitelnosti minulosti.
30 minut po půlnoci (2012)
Tohle je doposud jediný, ale opravdu jediný film, kde se vojáci speciálních jednotek chovají jako vojáci speciálních jednotek a ne jako směšní idioti z akčního válečného trháku.
Jiná země (2011)
Jako amatérského astronoma mě film uchvátil a nedovolil mi nepřemýšlet nad miliónem věcí celou délku filmu a několik násobků jeho délky poté. A i když je zde nespočet otazníků a nelogičností, tvůrci si s námětem poradili výborně. Jak dramatická, tak sci-fi stránka příběhu je perfektní a velice poutavá. Melancholické dumání nad životními chybami a možností "lepší" zrcadlové reality či úvaha nad tím, proč zrovna naše Země by měla být Země 1... skvělé! A přesto, že nesnáším vleklé filmy, do tohoto díla se ona mírná roztáhlost nadmíru hodila. Milé překvapení.