Recenze (76)
Pomsta mrtvého muže (2013)
Colin Farrell je pro akční filmy fakt zrozenej. Chvilky napětí i smutku. Parádní film. 4*
Kon-Tiki (2012)
Nádherná příroda, příběh i zpracování. 90%.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Začíná se mi tahle série čím dál víc a jestli v příštím dílu bude hrát Jason Statham, tak to bude obzvlášť paráda. 4*
King Kong (2005)
Některé efekty nebyly úplně vyladěny a přišlo mi, že film tím ztrácí, ale celkový dojem je velice příjemný. 4*
Most do země Terabithia (2007)
Velice pěkné. Film se mi moc líbil a velice pěkně byl zpracován. 5*
Mechanický pomeranč (1971)
Není to zrovna to, co bych čekal. Ač nerad, tak 2*
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Pěkný díl který přinesl hodně zajímavostí, na to, že není poslední. 4* Ať žijí mutanti :D
Mistrovský plán (2011)
Oddychovka po ránu. Tak jak to mám rád. Užil jsem si to. 3* si zaslouží.
Nevědomí (2013)
Filmů kde hraje Tom Cruise jsem poslední dobou viděl docela dost. Teto patří k těm lepším. Mám rád jeho akční filmy a proto za mě 4*
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Tyhle akčňáky miluju. Když je tam trocha bojového umění, tím lépe. 4*