Recenze (76)
Maximální limit (2005)
Tohle je přesně film který si užívám. Byla to paráda. Tohle je moje krevní skupina. 4* ať nežeru :D
Prometheus (2012)
Některé scény mohly být delší. Hlavně ty kde někdo umírá. Ovšem propracovanost byla velmi dobrá. I když nejsem fanouškem sci-fi, tak si to 4* zaslouží.
Rocky IV (1985)
Kvalita na to, že se jedná o čtvrtý díl je pořád velmi slušná. Sylvester Stallone stále ve skvělé formě. Jen tak dál.
Pěna dní (2013)
Musím říci, že mě snímek zklamal, čekal jsem od něho daleko víc. 2*
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Po dlouhé době se mi líbil film kde hraje Tom Cruise a musím říci, že jde o velmi kvalitní snímek, který mi u Toma už dlouho chyběl.
The Runaways (2010)
Kristen Stewart je skvělááááá :D
Našrot (2013)
Těchto filmů je v dnešní době opravdu mnoho. Přesto jsem se rozhodl tento snímek pozvednout na 4*. Některé scény byly opravdu vtipné, i když je každý zná, ale já si to přesto užíval. Za mě 4*.
Rande u přepážky (2011)
Váhal jestli dát 4* nebo 5*. Nakonec jsem se rozhodl pro 4*, ale i tak to byl skvělý film. Na konci skvělé rozuzlení :D paráda :)
Než si pro nás přijde (2007)
Morgan Freeman je jeden z mých nejoblíbenějších herců a jeho role jsou vždy skvělé. Jasných 5* za skvělý příběh.
Čistá duše (2001)
Filmy natočené podle skutečné události nebo inspirované reálným příběhem v sobě mají vždy nějaké kouzlo a ve filmu čistá duše tomu nebylo jinak. Musím říci, že 5* si tento film rozhodně zaslouží.