Recenze (76)
Divoké vlny (2007)
Miluju kreslené filmy a na tu pohodu u jejich sledování se vždy těším. Joe byl skvělej :D fakt jsem se smál.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Velice pěkné. Příjemný film s úžasným dědečkem.
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Ten kdo sprejuje není rozhodně člověk kterého bych obdivoval, ba naopak. Ale musím říct, že pokud se jedná o uměleckou tvorbu, jsou mé sympatie nakloněny. 5*
Plivu na váš hrob (2010)
Za tu pěknou pomstu si film zaslouží 4*. Nádhera :)
Indie Game: The Movie (2012)
Obdivuji vývojáře softwaru. Čas a osobní život, který jim bere tato "práce" je nezáviděníhodný, ovšem když výsledkem jsou tak skvělé hry, atd., tak se člověk trošku zamyslí a řekne si, že jim to za tu určitě stálo :) 5*
The Divide (2011)
Mám rád tyhle filmy u kterých si můžu na začátku tipnout kdo přežije :D Většinou se mi to nedaří, ale o tom to není. Konec byl pro mě trošku nečekaný, ovšem skvělý. 4*
Pot a krev (2013)
Musím říci, že jsem nečekal, že se u toho budu tolik bavit. Některé scény by se daly natočit lépe, ale dojem který ve mně film vzbuzuje je dobrý. 4* :)
Televizní noviny (1994) (pořad)
Televize HOVNA. Co se stane s vodou v mínus deseti stupních? Neznám horší zpravodajství.
Nespoutaný Django (2012)
Djanga jsem viděl hned několikrát a musím říct, že pokaždé si to náramně užiji. Quentin je skvělý režisér a scénárista a tento film se mu hodně povedl. Jasná volba 5* a po každém shlédnutí bych ještě jednu přidal.
Horton (2008)
Mám rád animáky, proto 4*. Originální, srandovní :) .. pro děti velice zábavné, ale i já se bavil.