Recenze (129)
Žhavé nápady (2006)
asi víte proč ta jedna hvězda:P
TRON: Legacy 3D (2010)
Slušný psycho. Vymazlená grafika, podařený celý nový svět, kterému by slušel trochu větší prostor ve stopáži, herci na úrovni. Snad jen občasná předvídatelnost děje kazí celkový dojem a fakt, že se všichni hlavní protagonisté furt za někým/něčím ženou a nikdo nedostane větší porci času pro sebe, takže Tron uteče jako voda a po návštěvě kina zůstává v hlavě pár nezodpověditelných otázek. Celkově příjemná podívaná.
Chage and Aska: On Your Mark (1995) (hudební videoklip)
Ani jeden odkaz už zde nefunguje, tak snad tenhle půjde dlouho: http://www.youtube.com/watch?v=NFi7QHlbd9c
Bourneovo ultimátum (2007)
Zakončení triologie jak se patří. Děj graduje do posledního okamžiku, Damon hraje jako o život, jednoduše špička žánru.
Obvyklí podezřelí (1995)
Ďábelské. Na konci filmu byste mě zachytili s otevřenou pusou...Nepřekonatelný Kevin Spacey a všichni okolo, o třídu lepší než L.A. Confidental.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Možná by bylo lepší kdybych tenhle filmek viděl dříve než "The Usual Suspects", protože souboj s nimi prostě prohrává...Ale i tak, slušné a napínavé, ovšem lehce pokulhávající v pointě prozrazené poměrně brzy.
Někdo to rád horké (1959)
Vynikající, zábavné, plné příjemné hudby. Klasika která neomrzí, 5*.
Procitnutí v Garden State (2004)
Tohle už tu bylo tisíckrát a ten konec omg! Viděl sem to dvakrát v oroginálním znění, ale stejně to jde úplně mimo mě.
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Nemusím Ferrella, takže mi to úplně nesedlo. Přitomnost hodně laciných fórků mi hodně sráží hodnocení ale bitvy hlasatelů na ulicích ve stylu válek gangů, nezapomenutelné.
Napříč Kanadou (2005)
Každopádně velká nálož, 3 roky sám Kanadou, ale pro příště by si měl vzít sebou kameramana...