Recenze (129)
Česká soda (1993) (seriál)
To nejlepší z české tvorby.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Naprostá klasika, která už jen tak z mého života nezmizí.:)
Dexter (2006) (seriál)
Po slabším rozjezdu to na mě Dexter vybalil v celé parádě. Dechberoucí seriál, který mě přikoval k obrazovce jsem již několikrát zkouknul dokola a stále mi má co nabídnout. Vrcholem je pro mě čtvrtá série, naopak nejslabší je ta nejnovější, pátá, jinak si Dexter udržuju extra standart a jen tak se od něj neodtrhnete...Btw dabing na Coolu není uplně špatnej, ale stejně doporučuju originální znění, kde vás ohromí C.Hallův hlas.
Ajťáci (2006) (seriál)
zábavné, vtipné, občas trochu laciné ale bez upadající kvality :)
Dr. House (2004) (seriál)
První série špičkové, Hauz valil jak ďábel, posílal hlášku za hláškou, ty nejnovější stojí vcelku za prd.
Král Artuš (2004)
Nudné, zdlouhavé, předvídatelné...prostě úplně mimo.
Maska Junior (2005)
Chudák originální Maska...
Mumie (1998)
Totální přehmat, přesně tak jak to Douglas popsal...
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Bohužel, i tohle jsem viděl...
Pes fotbalista: Evropský pohár (2004)
:D:D:D Nejlepší sou ty efekty, jak pes normálně běží a míč před ním uhání rádoby nakopnut:D:D