Recenze (179)
Poslední představení (2020) (seriál)
Ta hudba mě tam hrozně sere! Kvůli tomu furt čekám, kdy začnou řešit vraždy O.J. Simpsona, ale ono nic.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Už mi přestaňte doporučovat seriály. Haha
Neortodoxní (2020) (seriál)
Těžko hodnotit.
Mumie (1999)
Po Indiana Jones rozhodně nelepší dobrodružný film ever! 👌🐎 Editace: Takle po letech, 5* je málo!
Temné léto (2019) (seriál)
Kdyby to skončilo u 5 dílů, tak bych se asi ani nezlobil. Takhle k tomu koronaviaru pěkný odreagování.
Tajná posedlost (2019)
Dokonalý návod jak začít chodit s asiatkou.
Mandalorian (2019) (seriál)
Ani jsem to nevěděl, ale přesně jsem si vždycky přál aby vzniklo něco jako Mandalorian. Všechno dobře! A pokud se od tohoto roku začne SGI používat tímto způsobem, tak budu mit obrovskou radost. Fan service pro nerdské srdce.
Predátor: Evoluce (2018)
Cítil jsem fyzickou bolest!
Funny Games USA (2007)
Normálka, u tohohle typu filmů je důležité, jak se chovají objeti. Pokud logicky, tak okay, ale pokud se chovají jako retardi, tak je ten film o úplném zatracení.
V pasti (2018)
Dost v pohodě!