Recenze (300)
Králové léta (2013)
Moises Arias je bůh z jiné galaxie.
Život Adèle (2013)
Asi jako poslední lesba na této planetě jsem viděla La Vie d'Adèle bezmála rok po premiéře. Přátele rozděleni na dva tábory - milovníků a odpůrců mi stihli celý děj i s detaily barvitě vylíčit a tak jsem od filmu vlastně ani nic nečekala. Nakonec mě ale film dostal. Arty se dík bohu stále točí, točí se dobře a i když hlavní hrdinky nejsou zrovna nejsympatičtější dívky ve Francii, mnohé z nás si s Adéle prožily fajn tři hodinky. Navíc Adele tančí skoro jako Lykke li na píseň od Lykke li, takže je to spíše 4,5 hvězdy.
Muži proti ženám (2014) (pořad)
muže to nebaví, ženy to uráží.
Dřív než půjdu spát (2014)
Tak kdo to teda dělá? Kdo je záporňák? Kdo je hodňák a co se Nikče vlastně stalo? Fajn příběh, hezká kamera, super hudba... Konec je opět ve stylu Holivůdbejbe, ale to vlastně ani tak moc nevadí.
Surfařka (2011)
I přes tak masivní reklamu, která byla patrná z každého snímku na mě Surfařka působila trošku nedotaženě, což je opravu škoda. Silný příběh a krásný sport :)
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Velmi milý snímek s krásnou Julií, kterýsi můžete zamilovat, nebo ho ignorovat.
Případy detektiva Packala (2008) (pořad)
Moderátor na něčem jede a děcka to očividně nebaví...
Exkluziv! (2013) (pořad)
Babička praví: "Dej to na TV Barandov, bude tam Ekslusiv" No, tak tohle byla síla. Očividně sjetá Brožová se snaží působit familiárně a v každé větě zmíní název časopisu. No, babičko moje milá, raději si vydloubnu oči, než-li sledovat Káťu a její show.
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Může být cokoli, kde hraje Brožová ohodnocené jinak, než "odpadem"?
Odpočívadlo (2006)
celkem podprůměr s hlavní hrdinkou, která se čas od času chovala jako totální pipena a zasloužila by profackovat. Pár náznaků dobrého hororu to mělo (divná rodinka v karavanu...) ale celkově to působilo jako podprůměrné béčko.