Recenze (79)
Kerberos (2005) (TV film)
Viděl jsem v telce po první reklamu... Tak nějak si nemyslím, že by další progres něco změnil na kvalitě...
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Nejsem nějaký extra fanda fantasy, LOTRa nebo Hobbita. Na film jsem se podíval čistě pro zajímavost, abych neumřel úplně blbý.... Mno, musím vyhodnotit, že kdyby mě někdo přemluvil, abych toto absolvoval v kině, tak si nudou ukousnu ruku...
Utopia (2013) (seriál)
Na to nemám jiný komentář, než TOTAL PSYCHO! Dvě serky, tři dny a bylo hotovo :)
Princezna a písař (2014) (TV film)
Snaha byla... Myslím, že tuhle pohádku na Vánoce zachranilo to, že po ní následovaly Pelíšky :)
Muž z oceli (2013)
Dostal jsem, skoro co jsem očekával, překvapilo mě, že to bylo až tak velké sci-fi, ale překvapilo mě to příjemně... Jen jednu výtku bych měl - už jsem si tak nějak zvykl, že v amerických filmech vybuchuje kde co, ale ze bouchne sypka s obilím, to bych nečekal :)
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Jsem u sedmého dílu... Zatím stihli vypít asi tak pět kubíků chlastu (vodka s mlíkem na snídani? Proč ne:-)) a vykouřit kamion cigaret... To by mě zajímalo, kdy jim to zakážou vysílat v USA:-)
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Tu třetí hvězdičku tomu udělal IMAX:-)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Dle mého názoru docela dobře natočené, ale ten děj??? Auuuu...
Neznámý (2011)
Zhruba v půlce filmu mě napadlo, že je to takové půměrné provení nultého dílu serie o Bourneovi... A drůhá půlka mě v tom utvrdila.
127 hodin (2010)
Kamera? Střih? Scénář? Luxusní... opradu parádní filmek... jestli totok nedostane takovou tu sošku guličkou, tak už nevim:-)