Recenze (79)
Komando (1985)
Neskutečne zábavné, neskutěčně debilní a neskutečne skvělé.... Opravdová Arnoldovská klasika.... Nejlepší hláška: "Došla ti pára, Benette...."
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jednu za hezká auta a druhou... druhou za více hezkých aut:-)
Dům loutek (2009) (seriál)
Z prvního dílu mám rozporuplné pocity, námět mi přijde zajímavý, ale uvidíme, co s tím provedou filmaři v dalších dílech. První zatím hodnotím třema. edit: Po shlédnutí skoro celé serie musim konstatovat, že tohle se autorům povedlo, fakt fajn serál - plus jedna hvězda.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Trautenberk je svině....
Rychlá rota (1989) (seriál)
Gadgatka je ta nejvíc sexi kreslená postavička... možná jestě šmoulinka by se s ní mohla rovnat... ale Gagatka by stejně vyhrála:-)
Kameňák (2003)
Nejpovedenější Kameňák, ale to neznamená, že by si to mělo zasloužit víc než dvě hvězdy...
Kameňák 3 (2005)
K tomuto snímku, jestli to tak jde nazvat, bych měl stejný komentář jako k dílu druhému - za každý povedený vtip hvězdička... a bohužel nic...
Kameňák 2 (2004)
Řekl jsem si, že dám za každý povedený vtip hvězdičku... a takhle to dopadlo...
Plump Fiction (1997)
Nesnáším, když si někdo dělá srandu z mého nejvíc nejoblíbenějšího filmu... a ještě k tomu mu to ani nejde...
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Včera (06.02.09) jsem tenhle viděl.... Zaujala mě na něm jedna věc - film byl na nově a byla v něm jen jedna, opravdu jedna reklama!