Recenze (137)
Duna: Část druhá (2024)
Tak byla naprostá paráda audivizuvální porno :) pěkně šla dějová linka žádné zbytečnosti.Miuji jak je to temný pak u těch Harkonenů ,trošku mi to připomnělo Mad Max . Stilgara toho jsem si uplně zamiloval :D ale uplně
Stvořitel (2023)
Průměrná scifarna nenadchne ani neurazí ale je to koukatlné hl.here mi nějak nesedl nic moc herecké výkony ani ty emoce mezi ním a bejvalkou uplně suchý. Nabídlo to akorát krátký pohled na to co se opravdu může stát a že amíci jsou jaky jsou :) bohužel i v reálu
Černý telefon (2021)
Dobrý obyčejný horor ničím nenadch ani neurazil v jednoduchosti je sila . Maska mi stašně připomínala peacemakera taty masku
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Takovej digi bordel chvili jsem neměl kam koukat dřív boj.sceny super příběh slabší malinko hororovejsi marvelkva za coz davam plus .Iluminati takovy naivni to v jejich vesmiru musela byt hodně low Scarlet W kdyz si s ni poradili :D tady si je namazala všechny na chleba a co ten Wong celekm vtipny vzdycky ho někdo odpalkuje a pokazdy se prasti do hlavy a omdli..
Morbius (2022)
No žádná slává mělo to nějaký začátek a konec a koukám i co bylo v traileru nebylo ani ve filmu. Konec teda bidnej zašloužilo by to R
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Naprostá bomba děj jde pěkně plynule od začátku po nejvetši sračky co se mužou nebo dříve později stanou
Projekt Adam (2022)
začátek šel kupředu zbytek se táhl ,zbytečně ukecaný .. a prostě snědou paní si neumí odpustit .chvilema mě to začlo nudit ..je to takovy slabší bečko na který se muzete divat se svyma děckama
Mistrovská úroveň (2020)
Naprosto supr akční komedie s časovou smyčkou :D i dabing za 1
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Zas takový zázrak to není casting nic moc.. Jako co ta černoška? Ještě Arabac ,Asiatka a je to..
Pěstní msta (2022)
tak nic horšího jsem dlouho neviděl sotva to má hlavu a patu.. herecké vykony nestali za nic .. hudba za kazdou blbou scenou ..choreografie souboju taky o ničem