Recenze (148)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Gangsterky miluju, takže jsem se královsky bavila!
Zlodějka knih (2013)
Dojemný snímek plný malých nedokonalostí, které ho ale naopak dělají o to kouzelnějším. Geoffrey Rush je výborný a Sophie Nélisse je pro mě největším překvapením, věřila jsem jí každé slovo. :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série skvělá, 2. série výborná, 3. série excelentní! :) Jessica Lange mě nepřestává překvapovat! :)
Sherlock (2010) (seriál)
Nejlepší seriál za poslední léta. Cumberbatch a Freeman jsou ta nejlepší seriálová dvojka! :)
Nymfomanka, část I. (2013)
Ačkoliv jsem čekala, že budu šokována, stejně jsem byla šokována!
Shrek (2001)
Největší revoluce mezi animáky. Když jsem si Shreka tenkrát před 10 lety půjčovala ve videopůjčovně netušila jsem, že mě bude stále bavit o po tolika letech. :D
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Nikdy neumírající klasika u které vím, že se na ní můžu podívat i za 20 let a pořád mě bude stejně bavit!
Hunger Games (2012)
Možná i proto, že nejsem žádný filmový odborník, ale pouze velký fanoušek, dávám tak vysoká hodnocení. Nehledím moc na ostatní aspekty filmů, ale na to, jaký na mě udělaly dojem. A Hunger games na mě dojem sakra udělaly :D Je to originální a netypické, postavy sympatické ( Jennifer Lawrence je skvělá a Josh Hutcherson mile překvapil ), aréna je propracovaná do posledního detailu a celkově do sebe všechno zapadá, jak má. 80%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nedokážu si ani představit, že bych měla dát menší hodnocení než pět . Naprosto strhující a stále překvapivé. S knižní předlohou zkušenosti stále nemám, ale hodlám to brzy napravit. HBO se opět předvedlo v tom nejlepším světle a po 2. sérii dávám hodnocení 95%.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Pro mě snad nejlepší seriálové překvapení vůbec. Tahle partička 5 delikventů mě naprosto dostala. Skvělé herecké výkony, skvělý humor a hlášky, skvělý soundtrack. I když kvalita 3. série rapidně klesla, určitě si tihle zmetci svých 5 hvězdiček zaslouží :) 1. série - 100%, 2. série - 95%, 3. série - 65%