Oblíbené filmy (10)
Antikrist (2009)
Dokonalé! Naprosto dokonalé! Tenhle film považuju za dokonalý. Jestli někdo dokázal natočit psychickou a fyzickou bolest, tak je to teď a tady.
Kurz negativního myšlení (2006)
Přehlídka nekorektního černého humoru, která si vzala na mušku věčný americký úsměv, nechala ho zamrazit v mrazáku a pak rychle roztát tak, aby vynikla jeho neupřímnost a rozplizlost. Normální je totiž být negativní.
Wrestler (2008)
Pravdivá romance (1993)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Vlasy (1979)
Pro mě best of mezi muzikály. Vlasy mají nadčasovou myšlenku, hudba je skvělá a hlavně mi u Hair vstávají chlupy, ať je vidím poprvé nebo podesáte. Vždycky jsou tam emoce a vždycky jsem z nich tak jako vajíčko úplně naměkko.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Pro mě je to film o lásce:-). Nemůžu si pomoct.