Recenze (999)
Sladký život (1960)
Do určité míry pravdivý obrázek o italské společnosti tehdejší doby. Dobrá kamera, neskutečně šarmantní Mastroianni a samozřejmě typická režie pod taktovkou Federica Fellini(ho). Bohužel, místy příliš táhlý a občas i nudný děj. Přesto však zlatý fond světové kinematografie. Verdikt: 3 a 1/2* a 75 - 80 %.
Temná věž (2017)
Hrůza! Tohle nemá s epickou heptalogií s názvem Temná věž absolutně nic společného a sám o sobě tento film nefilm působí jen jako nějaký špatný vtip :-((( Verdikt: 2* a 40 - 50 %.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
V podstatě film o takové švédské obdobě českého Járy Cimrmana. Vtipné, ale pánové Svěrák a Smoljak byli rychlejší ;-) Verdikt: 4* a 75 %.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Příznivci Harryho Pottera a zvláště knih J.K. Rowling jsou, myslím, spokojení. Zajímavá podívaná s neokoukaným Eddie(m) Redmayne(m), který se navíc ukazuje jako dobrý herec. Verdikt: 4* a 75 %.
Vetřelec: Covenant (2017)
Film, který spousta diváků netrpělivě nebo dychtivě očekávala. Srovnání s Prometheem a předchozími filmy o vetřelcích je tu vcelkem nasnadě. Co do kvality se jedná o minimálně stejně tak kvalitní snímek, jako předchozí Prometheus, ne-li lepší. Mnohé otázky zodpovězeny, avšak jiné vyvstaly. Vzato kolem a kolem film stojí za to vidět. Je napínavý a člověk s u něj nenudí ačkoliv dějová linie a samotný konec jsou předvídatelné. Verdikt: 3 a 1/2* a 70 - 75 %.
Zabiják & bodyguard (2017)
Vtipný akční film u kterého se člověk nenudí. Šmrncovní Samuel L. Jackson a téměř stejně tak dobrý (i když...) Ryan Reynolds. Ve zkratce vcelku chutná letní jednohubka. Verdikt: 3 a 1/2* a 75 %.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Uplynulo již 14 let od natočení prvních "Pirátů z Karibiku" a konečně se po letech tento film opět blíží svou kvalitou prvnímu snímku. I když má přes 2 hodiny, film je vtipný, dobrodružný se zajímavými novými "záporáky" i "klaďasy", kteří asistují "starým" a ostříleným "pardům". Parádně jsem se u filmu bavil. Po katastrofálním překombinovaném 3. celovečerním filmu následoval film s podtitulem "Na vlnách podivna", který byl zdařilejší, ale tento jej ještě převyšuje. Bravo! Verdikt: 4* a 80 %.
Duch ve stroji (2017)
V podstatě už teď, pár měsíců po tom, co jsem film viděl, si moc nepamatuji o čem, že to vlastně bylo. Docela povedené vizuální zpracování bez hlubší znalosti animované předlohy však z postupem času u mě upadá v zapomnění... Verdikt: 3* a 50 - 65 %.
Sebevražedný oddíl (2016)
Na jedno podívání vřele doporučuju, příjemné odlehčení od všemožných marvelovských nebo DC spektáklů přichází v podobě parodie na super-hrdiny s názvem Sebevražedný oddíl (Suicide Squad). Časem ale v mém případě upadne v zapomnění... Verdikt: 2 a 1/2* a 60 - 70 %.
Wonder Woman (2017)
Podstatně lepší než "Batman vs. Superman: Úsvit spravedlnosti". Postava Wonder Woman ztvárněná Gal Gadot je založená na tom, že to je v podstatě "super sexy hot chick", co jiného taky, že. Opět jako téměř všude je i zde nevyhnutelně patetické milostné téma na pozadí hlavní linie... Vizuální efekty působí místy dost levně, bohužel. Od filmu nečekejte nic hlubokého..., i když se začínám cítit na filmy tohoto typu už trošku starý..., tak i přes to mě tento film v podstatě mile překvapil a potěšil i svým humorem. Tepr až zde začínám cítit, že Marvelu roste nadějná konkurence..., což člověka docela i potěší. Milým překvapením filmu byl herecký um v dané roli v podání David(a) Thewlis(e). Verdikt: 3* a 70 %.