Poslední recenze (47)
Mimina (2010)
Tak strašně pěknej a zajímavej nápad a tak pokažený a nudný provedení. Nějakejch 80 minut je moc dlouhá doba na to, dívat se na žvatlající mimina, fakt... Jediný co mě na chviličku fascinovalo bylo pojetí namibijský hygieny a výchovy. Mohlo to být mnohem lepší a zajímavější.
Železná lady (2011)
Úžasná Meryl Streep neměla jedinou chybu. Ale jen ona a pasáž s bitvou o Falklandy prostě nestačí. Tohle téma má potenciál a já nechápu, jak ho někdo může tak strašně zkazit tímhle špatně zvoleným zpracováním. Nikdo přece nechce dvě hodiny koukat na halucinujícího geronta, navíc prvních 20 minut jsem fakt nechápala o co jde a čeho se chytit. Životopisný film si představuju úplně jinak. Škoda škoda.
Muž na hraně (2012)
Šla jsem do kina na "co zrovna budou dávat", takže jsem nemohla čekat vůbec nic. Zrovna dávali Man on a Ledge a to bylo moc dobře. Film má nápad, spád a Sama Worthingtona. Zdejší nízké hodnocení moc nechápu, já byla spokojená. Ale je pravda, že to nemuselo být úplně způsobeno filmem, jako spíš tím, s kým jsem na něm byla. Tak nebo tak, z kina jsem odcházela nadšená a proto nemůžu jinak než 4* :)