Recenze (1 186)
Yellowstone - Rozbřesk (2018) (epizoda)
Mně osobně pilot moc nenavnadil, nicméně dám seriálu ještě šanci, když jsou z něj zejména amíci tak nadšení...
Kulový blesk (1978)
"Kolik máš hodin? -Osm - A už si někdy dostal v osm přes držku?" Napodruhé zvyšuju o hvězdu, protože ono to už poprvé byly silné 4 hvězdy. Skvělé hlášky, z nichž mnohé zlidověly, geniální charaktery zahrané s bravurou, skvěle vypointované vtipy a gagy, vynikající klasika.
Čtyři pokoje (1995)
První 2 pokojové story takové solidně natočené nic moc, ale "Misbehavers" mě pobavili a závěrečná sázka i přes plno typických Tarantinovských keců na začátku nakonec taky. Takže 70%.
Rocky III (1982)
Když potřebuju namotivovat, Rocky je ten pravý - ať je to jednička, trojka nebo čtyřka. Skvěle natočeno. Příběh sice není nejoriginálnější a nejzajímavější, nějaké zvraty nečekejte, ale má to emoce a vždy mě to nakopne. A to už jsem viděl tolikrát... Vždycky jednou za pár let si dám celý "Rockyho kolečko" a vždycky mi to zvedne náladu.
Blb a blbec (1994)
Tohle se tedy nepovedlo vůbec.
Policajt v Hongkongu (1975)
Špatný scénář ani charizma Buda Spencera nespasí. Nebýt jeho (a Kaputa, který zde má ale bohužel jen malinko prostoru) a opět výborné hudby bratrů Angelisů brnkající na tu správnou nostalgickou strunu, ani na ty průměrné tři hvězdy by to nebylo.
Umučení Krista (2004)
WTF???
Finch (2021)
Měl jsem podezření, že to asi bude nuda - starý samotář, robot a pes v postapokalyptickém světě. Bohužel se potvrdilo. Tom Hanks může být sebelepší herec, ale slabý "příběh" nezachránil.
Poslední noc v Soho (2021)
Edgar Wright umí + pro slečnu Thomasin McKenzie mám už nějakou dobu slabost = film, který mě bavil a pastva pro oči.
Orange Is the New Black - Svoboda (2018) (epizoda)
"In your face!" :-)