Recenze (150)
Dishonored: The Tales from Dunwall (2012)
Stručne, na 6 minút to bolo skvelé, krásna grafika, príbeh OK. Hudba tiež nikoho neurazí. 80%
Město bohů (2002)
Film pozostávajúci z viacerých kapitol, kde každú hodno označiť za jeden z najkrajších filmových zážitkov vôbec. Krásny a šokujúci príbeh, ktorý čerpá zo skutočnosti. 10 ročný chlapec presviedča ostatných, aký je dospelý, keď dokáže kradnúť a vraždiť. O strih neskôr leží v kaluži vlastnej krvi. Tá mentalita "detí" je desivá.
Bezpečný přístav (2013)
Sexi a rozkošná bloncka utekajúca pred temnou minulosťou? Čakal by som trochu viac krvi, kedže samotný žáner túto akciu predurčuje. Mysteriózny? Kdeže som sa díval.. Tak rozmýšlam, to malinké dievčatko tam v jednej scéne kreslilo lietajúcu rybu. Nie je to animácia hodná vloženia do popisu? Nie, nie. Široké úsmevy, zamilovaný pohľad a večerné slzy na vankúši si tu asi nájde každý. Mne to síce nestačilo ale vďaka za opitého záporáka. Prijateľných 50%.
Stážisti (2013)
Hrozne nudné, doslova hnus. Tak celkom nerozumiem, komu sú tieto "komédie" určené.
Po přečtení spalte (2008)
Kvalitná a vtipná zápletka s hereckými osobnosťami. John Malkovich a jeho "what the f..." tam zaznie tisíckrát, znie to fantasticky. Príbeh, v ktorom nemáte šancu predvídať, presne tak ako to lúbkam. Mňom mňooom.
Defendor (2009)
Pred Defendorom s jeho modelom Defendoga so zrýchlením z 0 na 100 za dva týždne, sa musí mať na pozore i sám Batman s Batmobilom. Jeho sklenené guličky v ksichte nepriateľa sú odzbrojujúce. Kick-Ass < Defendor
Ray Donovan (2013) (seriál)
Po prvých častiach doslova sklamanie, čakal som, že mi Showtime opäť ponúkne dačo monštruózne typu magor Dexter, namiesto toho tu máme horu svalov, ktorá si robí čo chce, čo nie je zlé, no chýba jej nejaký oporný bod. Tieto zápletky sú doslova nudné. Vlastne je mi úplne jedno, čo sa s kým stane.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Good byes are so sad... Bezprostredne po poslednej časti nachádzam iba slová vďaky. Za vzrušujúci príbeh, za presvedčivých hercov a hodiny zábavy. Slovo TOP naberá nové rozmery.
Legendární parta (2012)
Málo vtipných scénok, roztomilá Sofinka sa tam kdesi objavila len na malý okamih a zo santu som mal väčší strach, ako z bu-bu-báka. Koniec ako má byť, ale ja som sa nudil. 2,5*
Linkin Park: Road to Revolution (Live at Milton Keynes) (2008) (koncert)
Je viac ako zrejmé, že sa jedná najlepší koncert kapely vôbec. Hoci texaský masaker s chesterovým hlasom bol priam nadpozemský. Malo to jednu chybu. Že to nebolo u nás!