Recenze (179)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
David Yates žádnej styl nikdy neměl, ale tohle asi musel dotáčet producent. Jednoznačně nejhorší díl, postrádající silné momenty i ve chvílích, které měly být asi nejsilnější v sérii. Více i méně důležité postavy umírají bez povšimnutí jak na běžícím páse, i smrt bezejmenného dělníka #3 v Austinu Powersovi vyvolává víc emocí. Jediné pozitivum je, že po tomhle konci série už nikdo kromě studia další díl chtít nebude, zatímco kdyby se film povedl, Harry by mi asi chyběl.
Tři dny ke svobodě (2010)
Uprchlík byl o trochu lepší... ve všem.
Zelený sršeň (2011)
Seth Rogen moc mluví, takže se opakuje to, co Pineapple Express - tam byl lepší než Rogen Franco, tady je lepší Chou (a Franco taky).
Hon na čarodějnice (2011)
Nebejt superakčního finále s digitálním démonem s nepadnoucím hlasem, nutnými úmrtími a úplně zbytečným doslovem, dal bych hodnocení vyšší. Nejlepší výkon podávají v tomhle filmu nepřekvapivě herci ve vedlejších rolích, Cage stejnej jako vždycky poslední dobou, Perlman hellboyovsky zábavnej, ta holka v roli čarodějnice určitě nejlepší.
Ďábel (2010)
Už z fotek tady v profilu filmu bylo bohužel poznat, kdo tim ďáblem teda bude. Ale jinak vcelku dobrý, Shyamalan se pomalu odráží od dna.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Scénář tupej, ale jinak to má docela styl, super hudbu, no a úvodní titulky z Tokya jsou pro mě geniální.
Pátek třináctého (1980)
Mizernej film, kde všichni odpadaj jak mouchy a pitomou nánu, která nedokáže ani ujet autem, na konci pak bába honí asi 20 minut po táboře. Půlminutas Jasonem na konci filmu zachránila aspoň od odpadu.
Twilight sága: Zatmění (2010)
První díl jsem neviděl, druhý díl byla tragédie, tentokrát se díky Sladeovi dá mluvit o výrazném zlepšení, na to, s čim musel pracovat, to vlastně nemohlo dopadnout líp. Děj totiž od druhého dílu nezaznamenal žádný pokrok. Postavy jsou tady o dost příjemnější. Lautner stále neherec, Dakota Fanning hrozná.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Ke slabším čtyřem hvězdám se přiklánim i přes horší zpracování hlavně proto, že mě to bavilo. Nic víc.
Kick-Ass (2010)
Po druhým shlédnutí během tří dnů musim přidat pátou hvězdičku a o víkendu jít znovu do kina. UNFUCKINBELIEVEABLE.