Poslední recenze (103)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Za mě to vypadá na zklamání roku.. a to jsem se tolik těšila a byla celá rozmrzelá z toho, že jsme nestihli zajít do kina :P
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Tak moc milý návrat do kouzelnického světa až se místy tají dech a plesá srdce. Příslibem skvělé podívané se pro mě stal hned nazačátku hrabák, který Scamandrovi zdrhnul z kufru a začal syslit všechno, co se třpytí :) A co teprve, když Scamander otevřel kufr a ukázal svému příteli nečarovi všechno, co v něm schovává. Propracovaná barevná nádhera! Samým dojetím mi skoro ukápla slza. K Vánocům si teda od včerejška přeju svého vlastního Větvíka* Té temnější stránce příběhu se budu věnovat až příště. Herecké obsazení mi sedlo skvěle až na bystrozorku, která mi přišla tak unylá, že si nepamatuju ani její jméno. PS: Opravdu nikomu nevrtá hlavou ta fotka Scamandrovi spolužačky z mládí z klanu Lestrangerových?
Doktor Strange (2016)
Parádní podívaná :) Marvelácký filmy obyčejně dost můžu a u Dr. Strange se připadala ještě magie, což taky moje oblíbené téma. Bylo to akční, bylo to pěkný a zajímavý na koukání a ještě u toho byla sranda (třeba s levitujícím pláštěm :)