Poslední recenze (19)
Lesní duch (2013)
Mezi remaky posledních dob se jedná o nadprůměr. nechápu srovnávání s Cabin fever. Tenhle film je někde jinde. Od začátku bylo jasné, že lepší než originál to nebude. Campbell má charisma, které nemají všichni herci v tomhle filmu dohromady. Originalita je taky pryč. Od roku 1981 se natočilo podobných filmů tolik, že nezaujatý divák řekne...hm tohle už jsem viděl tolikrát předtím. Nicméně i přesto má tenhle snímek svá pozitiva: 1. Eric, který se jako jediný nechová jako uplnej kretén. 2. brutalita, se kterou se tady musí počítat. 3. Zjištění, že lepící páska je vlastně mocný spojenec....na otázku jestli to poslední je pozitivum nebo negativum nehodlám odpovídat. Raimi si označením nejděsivějš film všech bot pořádně nadělal do bot, nicméně jak jsem psal výše, mezi remaky poslední dekády se jedná o nadprůměr. 72%.
Studentka ro(c)ku (2010)
Film je naprostá zhovadilost prvního kalibru. Ten německej hlas toho blbečka mě bude strašit ještě za rok. Hvězdička je za melodii, kterou hlavní postava hraje na klavír.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Tahle serie to má za sebou už od druhého dílu. Kdo na tohle dává režiséroj peníze to fakt nechápu, oproti čtyřce to tady aspoň vytahuje Doug Bradley, který tomu aspoň dává formu. Hvězdička za něj.